Veel gestelde vragen

toc

Hoe word ik lid?

  1. Maak je keuze voor een type lidmaatschap
  2. Vul het correcte registratieformulier in:

   3.  De richtlijnen ivm betaling krijgt u toegestuurd via mail

Wat zijn mijn ledenvoordelen?

Als lid van CATAPA wordt je op de hoogte gehouden van onze werking via onze nieuwsbrief en ons CATAPA magazine. Daarnaast ontvang je een hoop kortingsbonnen voor evenementen, spullen en cursussen.

Als steunend lid ontvang je bovenop de ledenvoordelen van een gewoon lid een extra bedankingscadeau bij het verwerven en vernieuwen van uw lidmaatschap.

Als zuidlid ontvang je alle ledenvoordelen van een steunend lid, en wordt je bovendien extra betrokken bij en op de hoogte gehouden van onze werking in onze partnerlanden. 

Hoe zet ik een lopende opdracht op?

Een lopende opdracht starten doe je via je homebanking.

Zoek bij nieuwe verichtingen naar 'lopende opdracht', 'automatische verichting', 'automatische betaalopdracht' of iets dergelijks.

Dit is verschillend bij elke bank. Indien het niet lukt om dit in te stellen, mail dan leden[at]catapa.be

Kan ik CATAPA ook op een andere manier steunen?

Je kan CATAPA ook steunen via een gift of door vrijwilliger te worden.

Waarvoor worden mijn gegevens gebruikt?

De gegevens die we vragen gebruiken we enkel ivm uw lidmaatschap bij CATAPA. We zullen deze gegevens nooit doorspelen aan derden.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beïndigen?

Uw lidmaatschap is geldig voor één jaar. Als dit niet hernieuwd wordt, wordt het automatisch beïndigd.

Andere vraag?

Staat uw vraag hier niet tussen, contacteer ons dan via leden[at]catapa.be